



44.8 km Stacja Uzdowo 195 m npm.
Budynek stacyjny i zabudowania kolejowe, zbudowane w 1911 roku i przejęte przez Polskę w 1920, zachowały się do dzisiaj. Służą ludziom jako mieszkania:
45.8 km przepust wodny kamienno-ceglany:
47.3 km Linia schodzi do wąwozu i przecina się z mostem drogowym Myślęta-Sękowo. Obok pozostałości kładki technicznej (?):
49. 5 km Zbliżamy się do końcowej stacji w Turzy Wielkiej. Przepust strumyka. 100 metrów dalej wiadukt nad drogą z Turzy Wielkiej do Myśląt. Kamień ciosowy i łuk ceglany.
50 km Wiadukt nad drogą z Turzy Wielkiej do okolicznych pól. Kamień ciosowy i łuk ceglany. To już ostatni wiadukt tej linii.
50. 5 km W tym miejscu, 500 m przed stacją Turza Wielka linia z Samborowa włączała się w torowisko dawnej kolei malborskiej (dziś relacja Gdańsk-Warszawa; Iława-Działdowo). Zachował się z tego jedynie budynek dawnej nastawni.
Jak to miejsce wyglądało jeszcze trzy lata temu, można obejrzeć tutaj (Turza Wielka: koniec bocznicy)
51 km Turza Wielka 175 m npm.
Zachował się do tej pory budynek stacyjny w Turzy i towarzyszące mu zabudowania kolejowe w formie bodaj nie zmienionej. Obiekty te nie pełnią już swej dawnej roli, gdyż perony zostały przeniesione o kilkaset metrów w okolice dawnej nastawni.
Koniec drogi żelaznej…